,----、l´  ̄`l ,---、_ ,‐'´ ̄`` 丶、 l`  ̄´l ,-‐'´  ̄``丶、 / _,,,、-‐ー'゙i、__ノ__-‐ー -、 丶、 / / /´ ヽ ヽ 丶 / / / ヽ ヽ ', .l / l ∧ ∧ l ', l | i l ● ● l l l .l l l l l l <ぼくは なにもの ですか l l. l """ ∇ """ l l l l l. l r====ョ l l l l l l `===='' l l l ヽ ', l -‐- l / / ヽ ヽ l l / / 丶、 ヽ . ', / / /  ̄~~ヽ 、_\,,_ _,//‐‐‐ー'''´  ̄ `──'''´  ̄ _| |_ | │ / ̄\ | | < あなたは かぼちゃ です \_/ _| |_ | |
/ ̄\ | ^o^ | Sensum communem dicis? \_/ Sed non sensum communis tu dicens ipsum alienus dicens semper est. / 丶' ヽ::::: Quot sensum communis ,totidem numeri hominum est. / ヽ / /:::: Illud ad rem omnem describere potest. / /へ ヘ/ /::::: Vel bonum et malum. Quid bonum insuper malum ens est res homine definita. / \ ヾミ /|::: Non absolutus semper est. (__/| \___ノ/::::::: Quoque Nietzsche "Omnis dimittitur" dicit. / /:::::::: Bonum et malum quod in societate dicitur est nam idem relativum. / y )::: Et sensum communis sic est. Ille quod in societate dicitur est tantum idem relativum. / / /:::: Si ita, Quid "illa" absoluta est? / /:::: Ille est in homine individuo. Enim quot "illa" ,totidem numeri hominum. / /::::: Etsi repente hoc dicetus est, forsan non intelleges. ( く:::::::: Sed nimirum dies intellegens tibi adveniet. |\ ヽ::::: "Veritas est semper cum te" | .|\ \ ::::: Vive, ut te credeas. \ .| .i::: \ ⌒i:: \ | /:::: ヽ 〈:: \ | i:::::: (__ノ: __ノ )::::: (_,,/\